رابطه ی پست مدرن...یه تعبیر تازه از یه مفهوم قراضه!

تو حرف هارو با انگشتای خوشگلت...از زیر زبونم...نه،از زیر قلبم بیرون می کشی...

ما رابطمون رو کاشتیم...و طی چند روز رشد کرد وسبز شد...

رابطه ی ما عجله داره...

ما باهم رویای قشنگی ساختیم...

رفتیم حرم...پیش آقا...

چادر خیلی به صورتم می یاد...

تو خیلی خوشحال بودی...وهمش اشک ریختی...

و همش به من لبخند زدی...

و من همش نمی خواستم بری...

و نمی خواستم تو فقط یه خوابِ خوب...تو روزای کابوس مانند زندگیم باشی...

آره...تو واقعی هستی...حقیقی... :)

+حالم خوبه... :) خدایا منو ببخش...بابت ناشکریم...و بی وفاییم...

+نامردیه...من خیلی دوس داشتم امروز برم تولد پریسا :|

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت11:56---12 اسفند 1392
خیلیییییی خیلییییییییی بده که آدم تولد دوستاش دعوت شه ولی نتونه بره...! کاملا درکت میکنم!
پاسخ: تو مگه الآن نباید مدرسه باشیییییییی خو؟؟!!؟؟!! :-O


ملیکا
ساعت16:49---8 اسفند 1392
پریسا چه کسی است؟! :] :-فضول

منم دلم می خواد برم حرم..
پاسخ: یکی از دوستای هم کلاسیم که خیلی خوبه... :) منممممممم... :(


Reyhane
ساعت12:29---8 اسفند 1392
چرا نمیری خو؟ برو جای منم خالی کن. پریسارم به جای من بغل کن
پاسخ: نمی تونم برم... :| ای بابا... :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392 | 11:39 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.